احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلی تحلیل مسائل سیاسیاحمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست

تعداد بازدید : 235
نویسنده پیام
iranislam آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضويت : 9 /11 /1392
تشکر ها: 15
تشکر شده : 21
احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست
چندی پیش در یکی از محافل حزب اللهی دانشگاه (شیراز) با یکی از دوستان انقلابی که هنوز احمدی نژادی بود در حال بحث بودم
ایشان از من میپرسید که چرا منتقد دولت احمدی نژادم؟
استدلال او برای دفاع از احمدی نژاد تا به امروز این سخن امام خامنه ای است که فرمودند:این دولت(دولت احمدی نژاد) شعار های انقلاب را سر دست گرفت...
جواب من این بود که دولت نهم و دهم در زمینه های تحقق عدالت اجتماعی حمایت از مستضعفین جهان و مقاومت در عرصه ی جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و این عرصه ها ،از شعار های اصلی انقلاب بود و هست و کسی منکر این سخن آقا نمیشود
اما انتقاد من به دولت احمدی نژاد به خاطر مسائل و موضوعاتی است که این دولت بوجود آورد و هزینه های فراوانی را به جمهوری اسلامی و جناح راست سیاست ایران وارد کرد
لنتقاد من به احمدی نژاد به خاطر قهر ده روزه است....
به خاطر عدم اطاعت از حکم رهبری مبنی بر برکناری مشایی تا زمان رسانه ای شدن حکم است......
به خاطر حمایت تمام قد از مشایی است که میگفت دوران اسلام گرایی تمام شده.....
به خاطر پرونده سازی برای دیگر  سران قوا و سیاسیون ایران است تا فقط خود در ایران حکمفرمایی کند.....
انتقاد من به احمدی نژاد به خاطر به کارگرفتن افرادی مانند رحیمی است  که به فساد مالی شهره هستند.....
به خاطر حمایت از افرادی مانند جوانفکر است که معلوم الحال هستند...
انتقاد من به احمدی نژاد به خاطر فشار به رهبری برای ارتباط با آمریکا  است...
که امام خامنه ای در این مورد فرمودند:
((بعضى از مسئولین و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان این دولت - فكر میكنند در قضیه
ى هسته
اى ما با آمریكایى
ها مذاكره كنیم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلى خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاكره كنید))


با این حال من از حمایت از احمدی نژاد در سال 88 پشیمان نیستم زیرا گزینه ی مناسب تری نبود.....و  در سال 84 نیز انتخاب وی به تحقق آرمان های انقلاب بسیار کمک کرد....
این دوست عزیز از من در مورد قهر ده روزه پرسید و گفت که احمدی نژاد در این مدت مریض بوده....من جواب دادم که در جلسه ای با مهندس سلیمی نمین بودیم و ایشان گفتند که ما به آقای احمدی نژاد شخصاً گفتیم که کوتاه بیایید به حرف رهبری گوش دهید و احمدی نژاد گفت من چرا کوتاه بیایم رهبر حرفش را پس بگیرد.....


انتقاد من به احمدی نژاد به این دلیل بود که او در دولت دوم خود مقابل ولایت فقیه ایستاد و تمام مشکلات دولت او نیز به همین دلیل بود....
احمدی نژاد اکنون مقابل ولایت فقیه است.
حمایت از احمدی نژاد عین بی بصیرتی است 
من این سخنان را علیه احمدی نژاد از افراد بزرگی مثل حجت الاسلام نبویان،مهندس سلیمی نمین،علی خضریان، و چند نفر از نزدیکان جبهه پایداری شنیدم....
و خود نیز به این موضوع اعتقاد دارم
این دوست من ولی قانع نشد و گفت چرا رهبر از احمدی نژاد انتقاد نمیکند
من جوابم را به او دادم ولی نظر شما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟

امضای کاربر : آرمان ما فراگیرشدن اسلام است
ما میخواهیم ندای اذان در تک تک شهر های آمریکا و اروپا بپیچد
ما میخواهیم اسراییل را نابود کنیم

دوشنبه 12 اسفند 1392 - 21:54
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از iranislam به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mehran &
rainy-friday آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضويت : 13 /9 /1392
محل زندگي : ایران عزیز
تشکرها : 55
تشکر شده : 35
پاسخ : 1 RE استدلال کنیم تقوا و انصاف را هم فراموش نکنیم :
سلام به دوستان آوالایی ...

سیدحسین عزیز، استدلال کن ، انشا ننویس ... 

متن شما استدلالی نیود، لیستی از اتهامات بود، بنظرم اگه شنیده ها ت رو کنار بذاری، چیزی برای گفتن نیست، اکثر اطلاعاتی که ارائه دادی ، صحیح نبودن ...

استدلال کن و البته انصاف و تقوا هم مد نظر داشته باش ...

در این مورد من حاضرم ساعت ها باهات بحث کنم و دلیل بیارم ...

ولی با این شیوه ی استدلالی حتی حاضر نیستم به این موضوع پاسخ ِمتنی بدم، چه برسه به بحث ، فقط چند تا سوال ازت می پرسم :

1) رهبری عزیز فرمودند : 
بعضى از مسئولین و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان این دولت - فكر میكنند در قضیه ى هسته اى ما با آمریكایى ها مذاكره كنیم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلى خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاكره كنید ...


از کجا معلوم که منظور ایشان شخص دکتر احمدی نژاد بوده است ؟

مگر منظور ایشان از کلمه ی « دولت مردان این دولت » ، دکتر روحانی ست ؟

2) نامه ای که رهبری درباره ی مهندس مشایی نوشته بودند، « دستخط » بود ، حال سوال اینجاست، چرا رهبری طبق معمول نامه هایشان تایپ شده نبود ؟ پبام های تبریک رهبری به تیم والیبال هم  تایپ شده است ، حال چرا به رییس جمهور دستخط می دهند ؟


بنظر من این یعنی « توصیه » می کنم و اصلا قرار نبود رسانه ای شود، ولی نائب رییس مجلس برخلاف میل رهبری این نامه را رسانه ای کرد ... و در متن پیام هم نوشتند « بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت » و بعد در سخنرانی خود هم فرمودند اینطور نیست که ایشان صلاحیت نداشته باشند ، بلکه در این جایگاه نباشند ...


رسانه ها نوشتند چرا احمدی نژاد مشایی را بطور رسمی عزل نکرده و جهت عزلش نامه ننوشته، بنظرم آنها دستخط رهبری را بدرستی نخوانده اند ، ایشان فرمودند : « 
لازم است انتصاب مزبور ملغی و كان لم يكن اعلام گردد » ... 


کان لم یکن ، یعنی انگار انتصابی نبوده که حالا عزلی باشد، بعد ها خود دکتر احمدی نژاد هم گفت با به محض دریافت پیام رهبری خود مهندس مشایی که خارج از تهران هم بود بطور تلفنی اعلام کرد که حکم معاون اولی را کان لم یکن فرض کرده و حکم رهبری را اطاعت کرده ...





3 ) در قضیه ای که گفتی مهندس مشایی گفته پایان اسلام گرایی است ، خدا وکیلی صحبت ایشون رو خودت گوش کردی ؟ ایشون یک سخنرانی 100 دقیقه ای در این باره کردند، واقعا گوش کردی یا بر اساس شنیده ها ...... ؟؟؟؟


من کامل گوش کردم و برداشتی متفاوت از شما دارم ...


4) احمدی نژاد مثل همه اشتباهاتی داشته و من هم قبول دارم، ولی همچنان قابل دفاع است ؛ ایشان منصوب رهبری در مجمع تشخیص مصلحت هستند، رهبری در ابتدای متن انتصاب ایشان نوشتند :

جناب آقای دكتر محمود احمدی‌نژاد -دامت تأییداته-

آیا واقعا رهبر انقلاب بی جهت این عبارت را بکار بردند ؟

این یعنی احمدی نژاد قابل دفاع نیست ؟

و ................................................... 


گفتم ، بحث زیاده، من خیلی به این موضوع فکر کردم و حاضرم بحث کنم ، البته نه به  شیوه ای که بر اساس شنیده ها و اتهامات باشه ، مبنای ما کلام رهبری و مستندات است ...


این حدیث هم بهت هدیه می کنم تا اگه ازم دلگیر شدی، حلال کنی :

امیر المومنین فرمودند : لَوْلاَ التُّقی لَکُنْتُ اَدهَی العَرَبِ ... اگر تقوی نبود ، من از همه ی اعراب مکار تر و زیرک تر بودم ...



امضای کاربر : زبانی که حق را نگوید، فقط بدرد لیسیدن بستنی قیفی می خورد ...
دوشنبه 12 اسفند 1392 - 23:36
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از rainy-friday به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mehran / milad /
iranislam آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضويت : 9 /11 /1392
تشکرها : 15
تشکر شده : 21
پاسخ : 2 RE احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست :
با سلام به دوست عزیزم ابتداً باید بگویم که بحث در این باره زیاد است شما مطمئنا قضیه ای برکناری وزیر اطلاعات را میدانید.....شما حتما میدانید که آقا یک روز کاری به شخصه در ساختمان وزارت اطلاعات حاضر شدند تا به اوضاع رسیدگی کنند......
بحث زیاد است .....
من متن سخنان مشایی را خود گوش کردم.....
مشایی شخصی بود که در مجلسی مینشست که قرآن را بارقص به داخل سالن میاورند....
احمدی نژاد در باند سازی کم از هاشمی ندارد......


او افرادی مانند رحیمی را دور خود جمع کرد که فساد مالی آنها کاملا معلوم است


کابینه احمدی نژاد بدون اجازه او کاری انجام  نمیداد...او وزرای خود را تنها به دلیل انتقاد برکنار میکرد...خدا رو شکر در شهری درس میخوانم که دکتر لنکرانی در همان شهر است و چندین جلسه با او داشتیم ایشان خودشان بر تمامی ادعاهای من صحه میگذارند ایشان حرف هایی در مورد وزیر نشدن خودشان در دولت دهم دارند...برکناری مرضیه وحید دستجردی به چه علت بود؟؟؟
شما به جریان انحرافی اعتقادی ندارید....
پس یا شما درست میگویید یا آن حزبی که شما در انتخابات از کاندیدای آن حمایت میکردید .....


زیرا 3نفر از اعضای شورای مرکزی آن که بنده در جلساتی سخنان آنها را گوش دادم تمامی بر جریان انحرافی صحه میگذارند
حتی یکی از آنان گفت که احمدی نژاد در سال88 آتش فتنه را زیاد میکرد تا تنها خودش در عرصه ی سیاسی ایران باقی بماند.....
من خود ساعت ها در این باره تحقیق کردم.....احمدی نژاد در ایران به دنبال مدلی مثل پوتین -مدودف در ایران بود..


شما اطمینان داشته باشید اگر احمدی نژاد باردیگر به عرصه انتخابات بیاید رد صلاحیت میشود....
حرف زیاد است.....


احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست


اندکی با دید باز به موضوع بنگرید.....


ان شاالله باز هم دلایلی در باب تایید سخنان خود میاورم....در بحث حضوری من حاضرم ساعت ها با شما مناظره کنم تا ثابت کنم کسی که امید دل بچه مذهبی ها بود در سال84 چطور تبدیل به یک کسی میشود که تمام امید حزب اللهی ها را نقش بر آب میکند....

امضای کاربر : آرمان ما فراگیرشدن اسلام است
ما میخواهیم ندای اذان در تک تک شهر های آمریکا و اروپا بپیچد
ما میخواهیم اسراییل را نابود کنیم

سه شنبه 13 اسفند 1392 - 14:01
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
rainy-friday آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضويت : 13 /9 /1392
محل زندگي : ایران عزیز
تشکرها : 55
تشکر شده : 35
پاسخ : 3 RE بیشتر بیاندیشیم :
به همه ی سوالاتم جواب ندادی....

بازم میگم اطلاعاتی که ارائه می دی اکثرا نا درست هستند ؛ بعنوان مثال :

1) وزیر اطلاعات برکنار نشدند ، استعفا دادند ... 
اگر برکنار می شدند، رهبری به رییس جمهور نامه می نوشتند، ولی ایشان اسعفا دادند و رهبری هم به خود ایشان نامه نوشتند ...
علت ورود رهبری هم این بود که با استعفای ایشان و تا معرفی وزیر جدید و رای اعتماد مجلس، حداقل 5 ماه این وزارتخانه ی مهم بی وزیر می ماند.




2) سعید جلیلی عضو جبهه ی پایداری نبوده و نیست ، دلیل حرفم هم مشخص است، ایشان در ایام انتخابات بعد از اعلام کاندیداتوری دکتر لنکرانی ( نماینده ی جبهه ی پایداری ) ، کاندیدا شدند و در جلسه با اعضای جبهه ی پایداری در فروردین 92، به پیشنهاد این حزب پاسخ منفی دادند ...


3) بازدید 6 ساعته رهبری عزیز از وزارت اطلاعات در تاریخ 12 اسفند 89 صورت گرفت و قضیه ی استعفای وزیر اطلاعات در فروردین 91، پس بازدید ارتباطی به قضیه ی استعفا نداشت  ... درضمن رهبری هر دو یا سه سال یکبار به وزارت اطلاعات می روند و به سخنرانی و یا بازدید می پردازند، مثلا در سال 87 هم این اتفاق افتاد ...


ذکر چند نکته را ضروری می دانم :
* در مورد 11 روز خانه نشینی دکتر احمدی نژاد، روایت ها زیاد است، در عالم سیاسات هم این چیزها طبیعی ست، ولی دکتر اقا تهرانی ، از اعضای جبهه ی پایداری _ که شما خیلی به سخنان آنها استناد میکنی _ در وبسایت شخصی خود نوشت :
«
 وقتی به منزل ایشان رسیدم دم درب منزل ایشان پزشك احمدی نژاد را دیدم به من گفت بهتر است با دكتر ملاقات طولانی نكنی چون دكتر ضربان قلبش نامنظم است و فشارش بشدت پایین افتاده است.

بنده عرض كردم دیدارمان كوتاه خواهد بود.


سپس به داخل منزل رفتم وبا احمدی نژاد سر صحبت باز شد.


احمدی نژاد گفت: بنده نمی دانم شایعاتی كه درباره من و شرط وشروطی كه با رهبری گذاشتم از كجا سرچشمه می گیرد بنده در دیدار با رهبری در اتاق تنها بودیم و چگونگی پخش این شایعات برایم عجیب است و نمیدانم این حرفها را از كجا می گویند.


احمدی نژاد در حالی كه گریه می كرد گفت بنده نمی بخشم افراد حزب اللهی ای را كه به من تهمت زاویه داشتن با رهبری عزیز انقلاب را می زنند. »

 
* بازهم می گویم برای این حقیر فقط سخنان رهبری عزیز و مستندات مهم است، نه سخنرانی فعالان فلان حزب؛ پس ترجیح می دهم به سخنان رهبری رجوع کنم و بعد هم به اظهارات مستند وزیر اطلاعات وقت؛

* رهبری بعد از قضیه ی وزیر اطلاعات در سخنرانی در جمع مردمی که شما در آنجا تخصیل میکنی ( شیراز ) فرمودند :
« 
شما ببينيد در همين پنج شش روز گذشته سر يك قضيه‌اى كه آنچنان هم از اهميت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اينها - چه جنجالى در دنيا راه انداختند. تحليلها را بردند به اين سمت كه بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شكاف ايجاد شده است، حاكميت دوگانه شده است، رئيس جمهور حرف رهبرى را گوش نكرده است! دستگاه‌هاى تبليغاتىِ خودشان را از اين حرفهاى سست و بى‌پايه پر كردند »



* آقای مصلحی بعد از انتخابات 92 چندین سخنرانی داشته اند، درآن سخنرانی ها بارها از دکتر احمدی نژاد تعریف کردند و وی را فردی انقلابی خواندند، اختلاف آنها، اختلاف کاری بوده ...


* توجه داشته باشیم که رهبری در سال 88 فرمودند موضع رهبری دقیقا همان چیزی ست که از همین حسینیه اعلام می شود، و راضی نیستم کسی بگوید در دیدار خصوصی رهبری فلان موضوع را گفت ... موضع رهبری آشکار است ... تنها ملاک ما هم موضع رهبری ست و خدا رو شکر سایت ایشان هم در دسترس همه ی ما ، چه شما که در شهر دکتر لنکرانی هستی، چه ما که در گرگان هستیم ...


* بیش از این پرداختن به این موضوع را ضروری نمی دانم،زیرا این در اولویت فکری من نیست،هدفم هم دفاع از دکتر احمدی نژاد نبود، فقط خواستم یادآوری کنم که معیار ما مستندات و « کلام رهبری » ست ، ولا غیز ... زیرا در عرصه ی سیاست که دنیای غریبی ست،روایت ها زیاد است و انسان باید آنها را با معیاری که عرض کردم بسنجد ...


* برادر عزیزم، سیدحسین جان، در مورد اشخاص به راحتی قضاوت نکن ...


امضای کاربر : زبانی که حق را نگوید، فقط بدرد لیسیدن بستنی قیفی می خورد ...
سه شنبه 13 اسفند 1392 - 20:30
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از rainy-friday به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: avala / milad /
iranislam آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضويت : 9 /11 /1392
تشکرها : 15
تشکر شده : 21
پاسخ : 4 RE :
مهدی جان ابتدا لازم میدانم در مورد سخن آخر که از آقا گذاشتید جوابی دهم

ما هم مخالف جنجال در کشور هستیم و اصلا از این که مخالفان از اختلافات و حرف های ما خوشحال شوند ناراحت میشویم
و
به همین علت هیچ وقت در صحن علنی مجلس یک ویدیو مبهم پخش نمیکنیم


و هیچ وقت به علت در زندان بودن جوانفکر(که به حجاب اسلامی توهین میکرد)نامه نمی نویسیم که در زندان های جمهوری اسلامی قانون اساسی در حال تضییع هست و با این کار بهانه به منافقان و ضد انقلاب دهیم....

هیچ وقت با افتضاخ های خود در عرصه سیاست به نام جناح راست باعث شکست انقلابیون در انتخابات نمیشویم

در مورد مصلحی که از احمدی نژاد دفاع کرده..من ادعا نکردم که او از تیم احمدی نژاد نیست.....او خود نیز از افراد احمدی نژاد

و حالا سخنانی از زاکانی را اینجا میگذارم که بنده به شخصه علاقه خاصی به ایشان دارم...

زاکانی در این نشست در سخنانی با اشاره به ایجاد مجموعه انحرافی در دولت
گفت: مجموعه انحرافی می خواست با نفوذ در وزارت اطلاعات یگان انحرافی برای
خود درست کند.

وی ادامه داد: برخی از این افراد دارای پرونده های
سنگین هستند و می خواستند این پرونده ها را از وزارت اطلاعات بیرون بکشند و
برخی دیگر از پرونده ها را هم استخراج و با برخی قضات معامله کنند که فرد
مربوطه دستگیر شده است.

زاکانی تصریح داشت: این جریان یکسری
اقداماتی انجام داده و دارای مفاسد اقتصادی سنگین هستند که مراجع قضایی
دارند بررسی می کنند و این مفاسد سنگین تر از هزار میلیارد و ... است.

وی
افزود: وزارت اطلاعات چشمان تیزبین نظام برای این تخلفات است و می خواستند
این وزارت را برای کارهای خودشان از حیز انتفاع ساقط کنند اما رهبری با
نگاه عمیق خود تمام داشته های آنها را برملا و همه بافته های آنها را پنبه
کرد.

وی تاکید کرد: با برملا شدن این جریان، الان برگشته اند و می
خواهند خود را پنهان و با شعار دادن حساسیتها را کم کنند؛ ما هم باید از
برگشتشان استقبال کنیم اما مطالبه جدی هم داشته باشیم و راهی جز تسویه
عناصر منحرف از دولت وجود ندارد.


و شما گفتید که سعید جلیلی از جبهه پایداری نیست خوب ...نیست ک نیست...ولی نظر او در مورد احمدی نژاد و باند او چیست؟؟

 در ضمن مصلحی وادار به استعفا شد....برکنار نشد بله....به استعفا وادار شد....

در مورد یازده روز خانه نشینی حرف زیاد است حضوری بحث میکنیم......

شما جواب سوالات مرا ندادید.....چرا احمدی نژاد مرضیه وحید دستجردی را برکنار کرد؟؟؟

احمدی نژاد در زیاد کردن آتش فتنه دست داشت.....ثابت کنید نه....

دیگر نیاز به بحث نیست هر چند من کاملا آماده ام در این مورد بحث کنم.....

مهدی عزیز من راحت قضاوت نمیکنم من بسیار بسیار در این مورد فکر کردم تحلیل کردم پرسیدم

در ضمن استدلال های شما در مورد نامه رهبری به احمدی نژاد کاملا بی پایه و اساس است...
بحث میکنیم...


احمدی نژاد به تاریخ پیوست....


امضای کاربر : آرمان ما فراگیرشدن اسلام است
ما میخواهیم ندای اذان در تک تک شهر های آمریکا و اروپا بپیچد
ما میخواهیم اسراییل را نابود کنیم

سه شنبه 13 اسفند 1392 - 22:35
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
avala آفلاین



ارسال‌ها : 48
عضويت : 21 /8 /1392
محل زندگي : گرگان
تشکرها : 104
تشکر شده : 111
پاسخ : 5 RE احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست :
سلام به دوستان عزیز، وقتتون بخیر.

چند مطلب در مورد مطلب سید حسین عرض کنم:
*شما فرمودید:با یکی از دوستان انقلابی که هنوز احمدی نژادی بود.....
منظور شما از احمدی نژادی بودن چیه؟
 اگر منظور اینه که ایشان صددرصد احمدی نژاد رو قبول دارن و بقیه رو حتی دولت یازدهم رو قبول ندارن پس باید بگیم که بکار بردن لفظ انقلابی در شان اون رفیقشون نیست.

شما فرمودید:اما انتقاد من به دولت احمدی نژاد به خاطر مسائل و موضوعاتی است که این دولت بوجود آورد و هزینه های فراوانی را به جمهوری اسلامی و جناح راست سیاست ایران وارد کرد

رابطه جمهوری اسلامی با جناح راست چیه؟اصلا جناح راست کیه؟ آیا جناح راست یه شاخصه؟
معتقدم  محصور کردن جمهوری اسلامی به دو جناح-چپ یا راست،ظلم به جمهوری اسلامیه. و باعث ناکارآمدی جمهوری اسلامی میشه.
باید برامون سوال بشه که هدف جناح های سیاسی در کشور ما چیه؟ اگه هدف خدمت به جمهوری اسلامیه، پس باید خیلی بهتر باهمدیگه  تعامل داشته باشن نه اینکه روز بروز داره اختلافات بینشون زیاد تر میشه؟

بنده معتقدم گاهی اوقات برای پیشرفت حقیقی جمهوری اسلامی باید از روی هر دو جناح گذشت.اگه دلیل انتقاد شما به احمدی نژاد اینه که هزینه هایی رو برای جناح راست بوجود آورده، باید بگم که هیچ اشکالی نداره .
ولی اگه برای جمهوری اسلامی هزینه آورد که در ادامه بهش می پردازم.


شما فرمودید:انتقاد من به احمدی نژاد به خاطر قهر ده روزه است....

سوالم اینجاست که احمدی نژاد برای چی قهر کرد؟ مثلا با این کارش می خواستند رهبری رو تحت فشار قرار بدن؟؟کدوم فشار؟مگه آقای احمدی نژاد نمی دونست که رهبری مصالح نظام رو هیچ وقت فدای اشخاص نمی کنند؟پس خیلی بعیده که بگیم ایشان قهر کردند- در ضمن حرفای مختلفی درباره این چند روز خانه نشینی در محافل سیاسی رد و بدل شد که هیچ کدومشون برام حجت نیست.
بعضی موقع ها فکر می کنم یکی از مشکلات آقای احمدی نژاد بخاطر این بود که خیلی ها ازش توقع حداکثری داشتن. و این توقع نابجا باعث خیلی از حرفها و حدیث ها شد.

شما فرمودید:احمدی نژاد اکنون مقابل ولایت فقیه است.

حرف سنگینی است که برای اثباتش نیاز به برهان های صادقی دارید.
معیار مطیع بودن از رهبری چیه؟ویژگی مخالف ولی فقیه بودن چیه؟ آیا هر فردی به ولایت فقیه نقدی داشته باشی ما می تونیم بهش بگیم که در مقابل ولایت فقیه ایستاده؟
دوست عزیز، بعضی از سیاسیون مملکت برای اینکه عرصه رو برای رقیب تنگ کنند خیلی راحت برچشب ضدولایت فقیه به آدم میزنن. حواسمون جمع باشه.    کلیک کن

ما فرمودید:من
این سخنان را علیه احمدی نژاد از افراد بزرگی مثل حجت الاسلام نبویان،مهندس
سلیمی نمین،علی خضریان، و چند نفر از نزدیکان جبهه پایداری شنیدم....


این بزرگوارانی که اسم بردید همشون انسانهای فهیم و قابل احترامی هستند، اما به صرف شنیدن از اینها و دیگر بزرگوارن  چیزی برامون حجت نمیشه.انقلاب اسلامی از این شنیدنها خیلی صدمه خورده !

در خاتمه:
احمدی نژاد خدمت زیادی به کشور نمود و بعضی از ویژگی ایشان را نیاز کشور می دونم مثل جسارت،اعتماد به نفس،بومی نگری و...  ولی انتقادهای اساسی هم بهش وارده، مثلا بعد از اینکه حضور ایشان را همراه مشایی در نام نویسی ریاست جمهوری دیدیم، اصلا حرکتش را نپسندیدم و برایم هنوز سواله که چرا ایشان دست به چنین کاری زدن؟ و نمایش فیلم در مجلس قابل دفاع نیست و هزینه برای کشور داشت. همه ما به وجود فساد در کشور واقفیم ولی نوع مبارزه اون باید هم سنخ با آرمانها و ارزشهای اسلامی باشه.در ضمن رابطه سوال برانگیز ایشان با آقای مشایی در خور تامل می باشد؟




امضای کاربر : همین بس زآزادی نشانه ما ، که زیر بار فلک نرفته شانه ما


سه شنبه 13 اسفند 1392 - 23:56
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از avala به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: iranislam / milad /
iranislam آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضويت : 9 /11 /1392
تشکرها : 15
تشکر شده : 21
پاسخ : 6 RE احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست :
با سلام خدمت دوست عزیزمAVALA
من با کلیات نظرات شما موافقم و البته نقدهایی نیز به آن دارم....
در مورد جناح چپ و راست درست میفرمایید که هر دو باید به کشور خدمت کنند اما بنده جریان راست را به آرمان های انقلاب نزدیک تر میدانم.....
بحث زیاد است .......
احمدی نزاد هزینه های گزافی را به نظام تحمیل کرد
این گناه او بخشیدنی نیست

امضای کاربر : آرمان ما فراگیرشدن اسلام است
ما میخواهیم ندای اذان در تک تک شهر های آمریکا و اروپا بپیچد
ما میخواهیم اسراییل را نابود کنیم

چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 00:59
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
milad آفلاین



ارسال‌ها : 84
عضويت : 1 /10 /1392
تشکرها : 99
تشکر شده : 151
پاسخ : 7 RE احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست :
سلام خدمت دوستان آوالایی..
درود خدابرآقای احمدی نژاد که بعد ازسالیانی درکشور روحیه کارجهادی ومجاهدت رازنده کرد.ایشان مکتب وگفتمان انقلاب وامام رابه ریل اصلی برگرداندند.

خیلی جای تعجب است ازبرخی دوستان که اهل علم هم هستند اینقدر راحت وبادلیل های آبکی می گویند:احمدی نژاد قابل دفاع نیست.حرف ازهزینه های گزاف می زنند، نه خیر خیلی ازبزرگان کشور به دولت آقای احمدی نژاد هزینه های سنگین وارد کردند ،اگه وجدان داریم بیاییم اینها رابیان کنیم..

رهبر انقلاب دردیدارآخربادولت دهم1392/4/23
 آنچه كه من امروز بايد به دوستان عرض كنم، در درجه‌ى اول خداقوّتى است؛ ان‌شاءالله كه خسته نباشيد. هشت سال كار كرديد، تلاش كرديد، كارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات كار شبانهروزى
را شماها نشان داديد
؛ يعنى ديده شد، احساس شد، همه فهميدند كه رئيس جمهور
محترم و همكارانشان در دولت حجم كارشان بسيار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى ديگر بود و هست؛ اين نقطه‌ى برجسته‌اى است كه نبايد اين را ناديده گرفت. همه‌ى كسانى كه ميخواهند درباره‌ى دولتها، درباره‌ى كابينه‌ها، درباره‌ى
رؤساى جمهور قضاوت كنند - چه پيش خودشان، چه در منظر عموم - و نظرى بدهند،
خوب است به اين نكته هم توجه كنند:
حجم كار بالا و تلاش خستگى
‌ناپذير و اعراض از آسايشها و آسودگى‌ها
و امتيازاتى كه معمولاً مسئولان كشورها در دنيا دارند؛ استراحت ميكنند،
تفريح ميروند، امتياز ميگيرند؛ اينها را نخواستن، نديدن، طلب نكردن، امتياز
بزرگى است كه اين دولت بحمدالله از اين امتياز برخوردار بود.

نکته دیگر زنده نگه داشتن شعارهای انقلاب دراین دولت بود....
این سخنان دردولت های قبلی نبوده است ...

امضای کاربر : به کوچکی گناه نگاه نکن بلکه به بزرگی کسی نگاه کن
که از او نافرمانی کرده ای.
چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 23:01
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از milad به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: rainy-friday /
milad آفلاین



ارسال‌ها : 84
عضويت : 1 /10 /1392
تشکرها : 99
تشکر شده : 151
پاسخ : 8 RE احمدی نژاد دیگر قابل دفاع نیست :
اما سخن دوستمان که فرمودند:حمایت از احمدی نژاد عین بی بصیرتی است ..
شایدایشان متوجه این حرفشان نبودند!!!!

بصیرت یعنی فهم قضایا وهدف آن نه اینکه بدون سند ومدرک تهمت زدن...
بصیرت یعنی اگاهی امروز -دیروز-فردا
بصیرت یعنی فهم عمیق وشناخت (کلام امام خامنه ای)

امضای کاربر : به کوچکی گناه نگاه نکن بلکه به بزرگی کسی نگاه کن
که از او نافرمانی کرده ای.
چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 23:31
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از milad به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: avala /
rainy-friday آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضويت : 13 /9 /1392
محل زندگي : ایران عزیز
تشکرها : 55
تشکر شده : 35
پاسخ : 9 RE بدون شرح :
هرچی بیشتر به بعضی از جملات می اندیشم،بیشتر به فکر فرو رفته و بیشتر متعجب می شوم ...

مثلا یکی از آن جمله ها این بود : « احمدی نژاد اکنون مقابل ولایت فقیه ست » 

نمی دونم چطوری این جمله اثبات میشه ؟ و اگه اثبات نشه ؟؟؟؟

نمی دونم چطوری انسان به چنین نتیجه ای می رسه ؟
نظر دکتر احمدی نژاد درباره نظام ولایت فقیه؛ حتما دانلود کنید و ببینید، اتفاقا فیلم مربوط میشود به سال پایانی دولت دهم، زمانی که دکتر احمدی نژاد به قول جناح راست!!!!!!!! « منحرف » شده بودند :

نظر رهبری عزیز درباره ضد ولایت فقیه بودن :
« 
مراقب باشيد، مواظب باشيد، نميشود هر كسى را بمجرد يك خطائى يا اشتباهى گفت منافق؛ نميشود هر كسى را بمجرد اينكه يك كلمه حرفى برخلاف آنچه كه من و شما فكر ميكنيم، زد، بگوئيم آقا اين ضد ولايت فقيه است. در تشخيصها خيلى بايد مراقبت كنيد » « اعتراض به نظرات خاص رهبرى، ضديت با رهبرى نيست »



امضای کاربر : زبانی که حق را نگوید، فقط بدرد لیسیدن بستنی قیفی می خورد ...
پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 09:59
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از rainy-friday به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: milad /
iranislam آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضويت : 9 /11 /1392
تشکرها : 15
تشکر شده : 21
پاسخ : 10 RE :
با سلام خدمت تمامی دوستانی که دل در گرو احمدی نژاد دارد

اولا من منکر تلاش های جهادی دولتمردان نهم و دهم نشدم....
دوم شما میگویید که چرا رهبر انقلاب از احمدی نژاد انتقاد نکرد..آقایان بصیر و دارای تحلیل حضرت آقا در دوران کدام دولت به انتقاد از همان دولت پرداختند؟؟؟؟
مگر آقا از تمامی کارهای دولت خاتمی راضی بودند و لی با استناد به سخنان ایشان در آخرین دیدارشان با رهبر میشود گفت که رهبری بسیار از این دولت راضی بودند ولی دیدیم که بعدها گفتند در دولت قبل(خاتمی)وقتی مذاکره کنندگان برای مذاکره میرفتند ما نگران بودیم

من تعجب میکنم که برای حمایت از دولت به سخنان اقا در آخرین دیدار آن دولت با رهبر استناد میکنید....

آقایان بصیر و ولایی اگر دولت یازدهم ،دولت چپ گرا نبود و انتقاد از احمدی نژاد به منزله تضعیف انقلابیون نبود آقا به انتقاد از این دولت میپرداختند

امثال شما قبل از سخنان اخیر اقا تلاش دولت دهم برای رابطه با امریکا را منکر میشدند
من دیگر نیازی به بحث نمیبینم....

حاضرم ساعت ها حضوری با تک تک مدافعان احمدی نژاد بحث کنم

آقایان بصیر و ولایی که میگویید احمدی نژاد برای انقلاب هزینه نداشته....فقط این یک مورد را جواب دهید...نامه نوشتن به قوه قضاییه برای دیدن زندان اوین و گفتن این جملات که قانون اساسی در زندان های جمهوری اسلامی در حال تضییع است ...هزینه برای انقلاب نداشت؟؟؟؟
یا نشان دادن یک ویدئو مبهم در صحن علنی مجلس؟؟؟؟؟

آقایان بصیر و ولایی و دلدادگان به احمدی نژاد...واقعا افرادی مثل بقایی..رحیمی...مشایی..جوانفکر....کاملا به اهداف انقلاب نزدیک بودند و از انقلابیون بزرگوتر هستند و نمونه و سمبل کارجهادی اند......

دوستان بهاری....فکر کردن چیز بسیار خوبیست


امضای کاربر : آرمان ما فراگیرشدن اسلام است
ما میخواهیم ندای اذان در تک تک شهر های آمریکا و اروپا بپیچد
ما میخواهیم اسراییل را نابود کنیم

پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 19:28
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ